Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får eld i baken när man går på toa dagen efter.Jasså vad händer då?![]()
Haha jag tänkte inte på de då ju , och de var ett bra tagsen jag var här inneOch ändå har du inte varnat för det i den här tråden!Tänk om jag hade vetat det tidigare. Då hade jag ju aldrig testat.
![]()
Aha, nu hänger jag med. Du menade att du åt massa av det där starka?Man får eld i baken när man går på toa dagen efter.
Jag med, men med osthyvel, skulle ju bara ha en nattmacka efter hemkomst från krogen...Akta er för att hyvla er i tummen men en mandolin. Det är efter en sömnlös natt med bultande ond tumme mitt allra bästa tips.
Man ska inte ha på sig säkerhetsväst när man gör det. Dom leder ström rätt bra. Det small till och jag låg platt på backen. Hade rätt redigt ont i ryggen sen.Eller ström i rumpan, inte heller bekvämt.
Skulle krypa under tråden i en hage, och elen var på![]()
Man ska inte sätta handtagen i magen heller. Träningsvärk i flera dar efteråtMan ska inte öppna haggrindar med trasigt grindhandtag om man har hingstkedja på hästen man ska leda in i hagen.
Både jag och pållen fick en rejäl stöt...![]()
Ger det snygga magmuskler så kan jag tänka mig att provaMan ska inte sätta handtagen i magen heller. Träningsvärk i flera dar efteråt
Det är nog effektivare än dom där bältena som folk köperGer det snygga magmuskler så kan jag tänka mig att provakanske
![]()
Aj hur gick det med ögonen?Häll inte släckt kalk i ögonen.
Aj hur gick det med ögonen?
Höll på att blanda betong och gjuta en hel dag orkade inte tvätta håret på kvällen och vaknar dagen efter med en ont rinnande öga![]()
Hade förmodligen fått in något litet betong dammkorn och fick åka in till ögonkliniken för att få bort det
Eller när det är blött uteMan ska inte sätta handtagen i magen heller. Träningsvärk i flera dar efteråt
Urk, det påminner mig om den gången när jag var liten och klagade på en frukostsmörgås som smakade konstigt. Farsan blev arg och klagade att det var väl för att det var han som gjorde mackan. Men när jag vände på brödet så var den grön av mögel på undersidanMIn kollega har fortfarande dåligt samvete över att hon tvingade sin lille son att äta upp gröten trots att han inte ville då den smakade så konstigt.
När hon sedan städade undan såg hon att hon hade hällt chayennepeppar på gröten i stället för kanel.....