Hazel
Trådstartare
Jag är en person med hyfsat mycket temperament men har genom åren ändå lärt mig att inte hetsa upp mig över saker som inte är lönt att bli arg för. Men, så finns det ett par saker, saker som inte alls har någon betydelse egentligen men jag blir ändå otroligt arg varje gång det sker. Har ni sådana? här är mina
1: Folk som använder, men inte kan stava till Swish.
Att vissa stavar dåligt stör mig inte så mycket i övrigt, eller det gör mig åtminstone inte ARG, men felstavningarna av swish gör mig upprörd varje gång.
2: Det faktum att jag får reklam på söndagar trots att jag har två skyltar om att jag INTE vill ha reklam.
Varje vecka funderar jag ut diverse arga lappar i mitt huvud för att ge igen på detta avskyvärda brott, som jag inte sätter upp. För att sedan bli ännu argare nästa gång.
1: Folk som använder, men inte kan stava till Swish.
Att vissa stavar dåligt stör mig inte så mycket i övrigt, eller det gör mig åtminstone inte ARG, men felstavningarna av swish gör mig upprörd varje gång.
2: Det faktum att jag får reklam på söndagar trots att jag har två skyltar om att jag INTE vill ha reklam.
Varje vecka funderar jag ut diverse arga lappar i mitt huvud för att ge igen på detta avskyvärda brott, som jag inte sätter upp. För att sedan bli ännu argare nästa gång.