Saint Malo

Melynda

Trådstartare
Jag är nu intresserad av att hőra vad Saint Malo har lämnat i Sverige då han nu bor i närheten av mig i England.
Bilder vore intressant.

Sv: Saint Malo

Han har bara lämnat en avkomma, ett stoföl f 2007. Finns bild på henne som fölunge i blupdatabasen.

Finns faktiskt två avkommor av honom i Sverige den på blup och en till från samma uppfödare som av någon anledning inte finns med där, Hon äger nu jag E saint malo UE Advokat och hon heter Sally och är med född 2007.

Nej hon e i mecklemburger precis som den avkomman som finns i blup e. Har bara inte skickat in henne på blup än. Finns säkert fler men då han inte är godkännd i sverige finns egentligen ingen anledning till asvh....

Han finns nu på James Walkers stuteri i England.

länk borttagen av moderator
Deras tidigare Hannoveraner hingst Medoc dog tyvärr 2010. James skulle nog bli glad att höra ifrån ägare av St Malo avkommor.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
611
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 295
Senast: miumiu
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 885
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar