Saigon 1034

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare nairobi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 831
N

nairobi

Hejsan! Har ett sto född 05 efter Saigon och skulle vilja komma i kontakt med fler som har Saigonavkommor. Hur är era hästar i psyket, utseende, temperament, osv? :)

Sv: Saigon 1034

Jag har fyra avkommor efter Saigon alla är fyra år och de har ett topen temprament och även ett jätte bra psyke...
De är lätta att rida och myckt trevliga att hantera istallet...
Älskar varkligen hans avkommor..

två av dem har Briar som morfar och är ca:165cm den trdje har Martini som morfar och är 158cm den fjärde har Fontana som mofar och är 163cm så tre av de är rätt små medans den första är rätt hög i manken.
Alla är ston och två av dem vänta föl iår. Den en är dräktig med Furst Wish och den andra är dräktig med Sandaka jag längtar varkligen till de ska föl de båda ska föla runt sluten av april början på Maj.....
Har sätt en del andra avkommor efter Saigon som varkar väldigt lätta att rida med litte lagom temprament och lätta att rida i handen...
Skriv gärna till mig om de är nåt annat du vill veta om Saigon avkommorna...

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: Freazer
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 136
Senast: Emuliiaa
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 416
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 950
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka