såhär gick de

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
Ni som läste min tråd angående min första start, har precis kommit hem nu allt gick super bra, hästen gick en jätte bra tid och var långt under kvalgränsen. Hon har inte fattat vad hon ska göra men jag hade mkt kvar att köra med. Är super nöjd och vill köra meeeeer :banana:

Sv: såhär gick de

jaa, verkligen skit kul :) fick köra med de stora grabbarna också :) allt gick sååå mkt lättare :) inga problem alls :) skit skojj :bump:

Jätteroligt att det gick så bra. Du ser att det var väl inget att vara nervös för...?:bump:
Vid min första tävling (jag var 11 år och skulle hoppa) var jag så nervös hela veckan innan att jag inte kunde vara längre än 20 m från en toalett...:rofl: Hästen stannade ut sig på andra hindret så det gick inget vidare, men sedan tänkte jag att det kan ju knappast gå mycket sämre så efter det har jag aldrig varit minsta lilla nervös. Har både kört trav och ridit monté samt en massa ridtävlingar i olika dicipliner.
Hoppas att du också gjort bort din nervositet! Lycka till i framtiden.

där ser du att det inte va så farligt ju!!
Grattis till debuten och lycka till i framtida lopp nu.
Har du egen häst?

:bow: :bow: Ser framemot att följa din karriär/bravader på ovalen!

Min???? Men du vet väl inte vem jag e :p, PM i sånna fall. vill inte att hela världen ska kunna följa min hemska karriär :angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 210
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 066
Senast: Niyama
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 126
Senast: zarmino
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025