Saftinkokta rödbetor?

Hazel

Trådstartare
Va på en italiensk buffé i helgen och dom hade rödbetor vi gillade, mamma säger det stod "saftinkokta rödbetor" på skylten, dom serverades kalla som vanliga inlagda rödbetor men klyftade och hade inte samma smak, dock inte smak av typ kanel eller något sådant heller utan rödbetor liksom.

Nu har jag googlat helt utan nåt bra resultat. Saftinkokta rödbetor verkar ju inte finnas alls och inte heller italienska rödbetor verkar va samma. Alla recept är på inlagda 🤷🏻‍♀️

Någon som har nåt förslag?

I dylika situationer brukar jag helt enkelt maila restaurangen och fråga förutsatt att ni var ute och åt. Om ni varit hos någon privatperson och ätit buffe som varit beställd be om kontaktuppgifterna till cateringföretaget.

Aldrig nekats ett recept snarare brukar de bli glada att man gillade maten så mycket :) @Hazel

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 668
Senast: Enya
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 389
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag tänkte jag att jag skulle skriva lite mer om mina ponnysar! Men först så tänkte jag säga lite om hur det går för mig just nu med...
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte skriva om två saker idag. Det första är om hur det går nu och lite om hur det kommer bli och ja allt sånt. Och sen det andra...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 559
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar