P
pilla_w
Jag skadade min rygg för 5 år sedan, i en trafikolycka. Efter det sa läkarna till mej att jag inte fick rida längre och det kompromissade jag med att sluta hoppa och ge mej in på western mer seriöst...
Enda problemet är ju sadlingen, tidigare gjorde ju min kille det åt mej, men nu är det liksom slut med det. Jag klarar knappt av att bära ut sadeln ur sadelkammaren, än mindre få upp den på hästen
Jag har funderat på att uppfinna en anordning, som hissar upp sadeln i taket när den inte används och ställa hästen under så den hissas ner på plats....
Enda problemet är att det är inte tillräckligt högt i taket, för att den skulle kunna hänga där, utan då får jag även uppfinna en "bana", som jag kan köra iväg den på... Kan man få bidrag till sån´t eller? Kan man anställa en sadlare? Jag ÄLSKAR min sadel och vill INTE ha en i syntet, som väger betydligt mindre. Har någon tips?
Enda problemet är ju sadlingen, tidigare gjorde ju min kille det åt mej, men nu är det liksom slut med det. Jag klarar knappt av att bära ut sadeln ur sadelkammaren, än mindre få upp den på hästen