JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
pilla_w
Startdatum
Startdatum
7 Maj 2005
Svar
Svar
21
Visningar
Visningar
2 091
Sv: Sadlare sökes
Jag skulle gärna komma och hjälpa till som sadlare, får jag husrum och stallplats så
Sv: Sadlare sökes
Reumatism, nackdiskbråck, trasiga knän och höfter pga hästolyckor m.m......
Farligt med hästar???
ALDRIG I LIVET
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Kropp & Själ
Jag funderar på hur "sjuk" man behöver vara för att det ska kännas ok att be om hjälp av psykolog? Jag har aldrig haft kontakt med...
2
Hästhantering
Min häst är 13 år gammal och är världens snällaste häst... när hon inte är ensam.
Jag köpte henne för några månader sedan och visste...
Ridning
Har hållit på med hästar i snart sexton år. Har alltid varit hästtjej by heart, men det här med att tävla och träna "seriöst" har aldrig...
Tovig katt
Katthälsa Min långhåriga hatar att bli borstad så jag klipper honom lite då och då istället.
Jag tar med sax först, sitter ofta ute på bron och så...
SkorpSmulan
20 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 106
Katt
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Det riktigt akuta hinner du ändå inte fram till vet med om det är utanför normala öppettider och det är redan med i planeringen enligt...
ainasoja
21 minuter sedan
Svar: 82
Visningar: 3 669
Hund
Rehabtid dragna tänder
Katthälsa Maja fick ju dra två tänder när hon var 16. Åt som vanligt dagen efter, fick smärtlindring ett par dagar och vi hade återbesök för att...
Sassy
Igår kl 22:46
Svar: 3
Visningar: 85
Katt