tinis88

Trådstartare
Hej! Skulle behöva lite råd. Jag har tänkt köpa mig en goertz liberte sadel. Jag köpte mig en först och de blev fel bomvidd. Men har hittat en till. Jag ska ha en vid och de som äger den säger att de är de men lite osäkra att de kan vara en extra vid. Finns de något sätt som man kan mäta så jag ska veta att de verkligen blir rätt? Det står ju något nummer på ena remmen till sadeljorden kan de vara något nummer man kan be de som tillverkar den kolla va de är för vidd?

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 870
Senast: Inte_Ung
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 414
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 027
Ekonomi & Juridik Hej! Jag fick ta över en häst som stod i samma stall som min häst. Jag hade under ca 8 månader skött om hästen mer än vad ägaren gjorde...
Svar
3
· Visningar
1 874
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama