Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En gammal tråd såg ja men jag undrar om någon vet hur de är i bomvid? Normala, generösa?
Tänkt att ligga på en islandshäst med pytte lite manke, rak rygg å bred över ryggen! Ligger mellan vid och x-vid på andra sadlar.
Skola & Jobb Där det har krockat med folk från privat sektor, eller kanske med folk som har privat sektor som någon sorts ideal, skulle jag i princip...
Hästhantering Jag instämmer helt! Jag funderade över hur jag skulle uttrycka mig men du hittade precis rätt ord för att beskriva hur jag känner i frågan.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.