Fiorano

Trådstartare
Vilka sadlar rider egentligen världens bästa ryttare i? Fullständigt onödigt vetande men det är rätt kul...

Sv: Sadelmode

Nadine Capellman rider i Albion slk. Ann-Catrine Linsenhoff rider i Hermes. Jan Brink rider i Amerigo och Röösli. Per Sandgaard rider i Schilderic.:D

Här är några till Debbie mc Donald rider i Albion slk Ultima, Lisa Wilcox rider i Passier. Marles van Baalen rider i Passier.:smirk:

världens bästa ryttare? Det är ju Anky Van Grunsven, så hon rider väl i en Anky-sadel:idea: :smirk:

Det är just det jag egentligen vill veta. Många superkändisar samarbetar med ett märke och designar sadlar, ex Ulla Salzgeber med Kieffer och Anky med Pessoa och Isabell Werth med Bates. Men rider de verkligen själva i dessa sadlar?

Jag tror att Anky rider i KN sadlar också, kanske inte på tävling, men hemma. :)

Den enda som jag vet är att Jan Brink rider i Amerigo, men det har ju redan nämts.. Jag rider i en Prestige Venus D och jag äääälskar den:D

Röösli, Amerigo, Cobra har säkert några, Luc Childerique har Minna t.ex. och så finns det ju många fler.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 980
Senast: fio
·
Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
832
Senast: Fiorano
·
Hoppning I morgon tisdag 20/8 kommer programmet ut på TV4play https://www.tv4play.se/program/8e06bbe85587d5ef3d80/over-alla-hinder
2
Svar
23
· Visningar
2 226
Senast: Mabuse
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
774
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka