Sadelmärket - St Lourdes...

A

anna210

Någon som har en sadel av detta märke eller som vet hur sadlarna är kvalitetsmässigt? www.saintlourdes.com
De finns några modeller ute på ebay och de ser väldigt fina ut, billiga är de också! :d
Det BEHÖVER ju inte vara skitkvalite bara för att de inte kostar multum...

Sv: Sadelmärket - St Lourdes...

Någon som har en sadel av detta märke eller som vet hur sadlarna är kvalitetsmässigt? www.saintlourdes.com
De finns några modeller ute på ebay och de ser väldigt fina ut, billiga är de också! :d
Det BEHÖVER ju inte vara skitkvalite bara för att de inte kostar multum...

Fast det gamla talesättet om att allt som låter för bra för att vara sant stämmer i 99%....;)

Just när det gäller Saint Lourdes får man MYCKET för pengarna. Jag äger 2 st Saint Lourdes Odyssey i kalvskinn och skulle inte byta dessa sadlar mot Butet, Childeric eller någon annan hoppsadel i världen. De är välbalanserade, superkvalite på lädret (efter 2 års daglig använding i ur och skur finns nästan inga spår av användning alls!), och möjligheten finns att få dem lite customgjorda (jag fick beställa mina i xxvid stl på bommen). Det enda man ska tänka på är att de är väldigt små i bomstorlekarna. Xvid motsvarar kanske 33-34 i Prestige.

finns de återförsäljare i sverige?

Ja, det finns en auktoriserade återförsäljare i Sverige

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 056
Senast: iNHALE
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 108
Senast: Kilauea
·
  • Omröstning Omröstning
Fordon Jag har ärvt en halv Toyota Auris Diesel mildhybrid, automat årsmodell 2013. Miltalet 2021 var 3500 ungefär och sedan dess är det oklart...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 914
Senast: Fideli
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 454
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar