sadelmärke

A

acca76

såg en sadel idag som jag undrar vad det är för märke, den har initialerna av gk på en knapp, en dressyrsadel, ngn som vet ngt om kvalitet etc?

Sv: sadelmärke

Låter inte helt omöjligt, men man vet ju aldrig. Men den är helt underbar att rida i. Vet du ngt om globusträns? Verkar finnas i de flesta prisklasserna, men det jag såg var verkligen jättemjukt dessutom med ett "samlat" nackstycke

kan vara en sådan, men det ser ut att vara en annan "knapp" på deras sadlar, vad jag kan se på bilderna är det den med den stegrande hästen.

Ang. Globustränsen så gå in på deras hemsida.

www.globussport.se (kan vara .nu)

Jag har ett Globus träns jag är nöjd med, minns inte modellen. (det översta på tränssidan är det jag har).

Liknande trådar

Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 328
Senast: Murray
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: Barret
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka