Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Hur är Globus Esperanza i sitsen?
Upplever du Esperanzan och s-linen som lika raka?Den är ganska så bred i sitsen. Normalstor. Medelhård, mjukare i sitsen än s-line hopp enligt min uppfattning men inte den mjukaste sitsen heller. Jag gillade inte Esperanzan från början när jag skaffade den, men fäste mig vid den sen. Fick tyvärr sälja då den blev för vid när min häst slimmade sig, har s-line hopp nu men trivs inte helt 100 så kanske byter ut den mot en smalare Esperanza framöver.
kl*
Ny häst i stallet kräver ny sadel, ska fixa bättre och fler bilder men här är några så länge, söker hoppsadel!
Har nu en prestige versailles som ligger okej men hon behöver ullstoppad!
OTE]
Här är fler bilder, dom blev suddiga pga mörkstall och mobilbilder men man ser ju ryggen iallafall. Är i AKUT behov av sadel. Equipe performance har funkat.
Hon är inte skitig, hon har precis blivit masserad med liniment
Hmtråkigt med kvalitén även om de inte ärde dyrastw märkena... Eller menar du att det är helt ok, bara inte som ex. Jaguar o presige? Har en sen 7-åring som har ändrats mkt i kroppen på sistone- o vi har beställt en SC för o få prova, så man vill ju att det ändå ska vara en bra sadel!@fridaxi har en Santa Cruz dressyrsadel, det är ingen superkvalité men den passar hästen hyfsat och duger så länge (unghäst som växer).
Angående Prestige så är väl alla deras sadlar svängda, men det kanske någon som har bättre koll kan svara på.
Någon som har erfarenheter av Santa cruz sadlarna?
Nojjar lite över sne bom som jag hörde av sadelutprovare var vanligt...