Sadelhängare/ställning

C

CrazyPiggelin

Hur förvarar ni era w-sadlar.

För dom vanliga små sadelhängarna tycker jag är för små.

De finns ju ställningar som man kan fälla ut som är lite större. Men vart finns sånna?

:confused: :confused:

Sv: Sadelhängare/ställning

Jag använder en sådan här.. mycket bra, man slipper bära sadeln, bara att dra sadeln på caddyn genom stallet och parkera bredvid hästen. Kan beställas på Hov o Tass
R-2341-1sadel%20caddy.gif

Senast ändrad av en moderator:

jag har en bock, men det finns hängare som fungerar bra som man kan sätta upp på väggen för bockarna tar ju upp sån stor plats..

Den ÄR helsmidig..
Fast en sådan här hade ju inte varit fel, fast 2900:- är liiite väl häftigt..

1056.jpg

Får man fråga om priset på den som du hade, den såg jätte bra ut. Min sadel hänger på en vanlig sadelhängare, inte det bästa kanske.

Det finns massor av olika sadelhängare att välja på:

Saddelcaddy.jpg

Saddelcaddyhopfällbar.jpg

De två ovanstående kommer ifrån: www.bonanzawestern.com

2341-1sadelrack.gif

Ovanstående kommer ifrån www.hovotass.com

racksaddle.JPG

storkarusell.JPG

De två ovanstående kommer ifrån: www.gilo.se

Det finns massor, och priserna varierar lite så det bästa är att surfa runt lite. :)

Visst får du fråga.. den kostar 549:- hos www.hovotass.com där jag köpte min. Den är riktigt bra!

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har några sadlar som just nu är upplagda på det jag hittade i källarn som jag skulle vilja få upp på väggen istället.🙈 Vilken typ...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: DarkInNight
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 531
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hemmet Jag har köpt begagnade köksstolar som behöver fräschas upp, dels ska jag byta tyget och dels tänkte jag slipa ner dem och sen olja in...
2
Svar
22
· Visningar
586
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka