Sadelgjordstunnel med fårskinn på ena sidan?

K

Krukan

Vart hittar jag en sadelgjords tunnel som bara har fårskinn på ena sidan den mot hästen?? Och andra sidan öppen med knäpping..

Hmm.. svårt att förklara, men tror ni hänger med i svängarna, gärna en intrenetsida.

Tack

Sv: Sadelgjordstunnel med fårskinn på ena sidan?

Hade samma tråd under utrustning i veckan och jag tror du letar efter samma som jag letade efter. Den finns här http://www.ryttare-hast.se/ under sadel och tillbehör och sedan sadelgjordsskydd så hittar ni den.

Senast ändrad:

rätt på bilden, men om man läser texten så har de bara tunnel..

AHHHH!!! TACK så hesmkt mkt :)

De har en i läder som är svängd, med avtagbart fårskinn på ena sidan... från Kentaur(eldorado)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 297
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 061
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI