naivasha

Trådstartare
Sitter och funderar över sadelbockar, har en från h**ks och en från b****s. Det är skillnad på bredd på dem, så stödet för sadeln blir olika. Var ska stödet från bocken vara (på sadeln) för att supportra bäst? Hoppas någon förstår vad jag menar.
/Stina

Sv: sadelbock

Jag kan inte hjälpa dig beträffande sadelbockarna, men jag kan upplysa dig (och alla andra) att ni får skriva HÖÖKS och BÖRJES. Det är bara om det finns nick som är starkt kopplade till företag som det kan bli aktuellt med att granska texten utifrån ett reklamperspektiv.

/tifo - moderator

Sv: sadelbock

Jag köpte en sadelbock från Börjes och är nöjd. Sadeln är fortfarande ny (jag känner mig för feg att rida just nu, vet inte alls hur hästen är, ska lära känna henne lite bättre först) och ligger på bocken som står i köket. (Tur att man bor själv! :D ) Jag ville ha en sadelbock och inte en hängare för att saddelkammaren är liten, och jag kan förvara täcken och sånt undertill på bocken.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
663
Senast: Hermelin
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: manda
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30