Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sitter och funderar över sadelbockar, har en från h**ks och en från b****s. Det är skillnad på bredd på dem, så stödet för sadeln blir olika. Var ska stödet från bocken vara (på sadeln) för att supportra bäst? Hoppas någon förstår vad jag menar.
/Stina
Jag kan inte hjälpa dig beträffande sadelbockarna, men jag kan upplysa dig (och alla andra) att ni får skriva HÖÖKS och BÖRJES. Det är bara om det finns nick som är starkt kopplade till företag som det kan bli aktuellt med att granska texten utifrån ett reklamperspektiv.
Jag köpte en sadelbock från Börjes och är nöjd. Sadeln är fortfarande ny (jag känner mig för feg att rida just nu, vet inte alls hur hästen är, ska lära känna henne lite bättre först) och ligger på bocken som står i köket. (Tur att man bor själv! ) Jag ville ha en sadelbock och inte en hängare för att saddelkammaren är liten, och jag kan förvara täcken och sånt undertill på bocken.
Hästmänniskan
Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här.
Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.