Sadelbilder

alazzi

Trådstartare
Här är en bild på min nya sadel:
52226589-M.jpg

Vill se fler sadelbilder!

Märke? Inköpspris? Osv?

Sv: Sadelbilder

Vad med grejor dom hade!!! Där skulle jag kunna spendera hur mycket pengar som helst:love: :o

Sadelsäljaren kommer ut med en hel buss med olika sadlar och sen fick jag provrida några olika sadlar för att se vilken som passade bäst.

Paden är köpt av samma kille som säljer Premiersadlar. I Vingåker. Minns inte namnet just nu:confused:

Tråden är 5 år gammal ;)

Men ändå....sadeln ligger både för långt fram och ser ut att vara alldeles för svängd, hur tänkte utprovaren egentligen? Eller luras bilden?

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 564
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
381
Senast: Elektron
·
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
565
Senast: sweep
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod