Sadel/utrustningsjakten fortsätter ;)

Eliza

Trådstartare
Jag vet de finns hundra trådar därför tänkte jag hålla mig till att ha en tråd :D
Så den här får väl vara min egen idé och bolltråd kanske så jag slipper invadera alla andras och lägga massor med frågor och grejer.
Den här delen av forumet känns mycke trevligare än de andra delarna måste va så att att westernfolk är vettigare :angel:

Iallafall, var till Börjes i tisdags å handlade lite å klämde på deras simcos men veeet inte.. De känns inte som sadeln jag letar efter..

Tagit hem ett tungt åbäke från Annas Hästshop i Kalmar.
Sadeln satt bra över lag men den verkar något för lång och är rädd att den tar i över höftknölarna på Alfred.. Återkommer med märke och bilder på den.

I vilket fall hitta jag givetvis en hel del på börjes å de blev en vit/röd/blå pad, två bett och täcken till mina odågor.

Är de okej om jag samtidigt bildbombar er lite? :P

Sv: Sadel/utrustningsjakten fortsätter ;)

Liite suddig tagen med mobkamera men han är underbar sötnöten :)

Riden 3 gången ( bild från i april )

Leta sadel är bajs! Måste själv byta sadel för femtielfte gången.. Fattar inte hur hästen bär sig åt! Jag har ut en utprovare som hittar en bra sadel, ett par månader senare passar den inte. Jag köper en ny som ligger som en smäck, men några månader senare passar den inte.. Morr! Så jag vet inte hur jag ska göra i framtiden, tror det är enklast att strunta i sadel helt :p

ha ha.. ja gör det, är ju aldrig fel att träna balansen :) red barbacka här om dagen. AJ AJ AJ det bultar och det bankar :/

ska ta lite bättre bilder med en riktig kamera i helgen han ser ut som en åsna men man ser kärleken :p

Jo de suger med sadeljakt, alfred är åtminstonde rund och fin men en smula förvirrad under barbackaridning :)
Rider just nu i gammelhästens gamla dressyrsadel och de är halt :P

Jag red barbacka i ett halvår sist jag jagade sadel :angel: Enda bekymret nu är väl att jag tänkt tävla, då behövs en sadel.
Ska beställa en ny montsegur så fort ekonomin tillåter!¨

Kallblodsponny vettu, mjuk och skön :D

Senast ändrad:

hehe ooo kallblodsponny lät bekvämt :)
Problemet är att jag inte veeet vad jag vill ha för sadel :P

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka