Sadel fråga ang färg

Westernryttaren

Trådstartare
Ni som har ljusa fuxar, vad är snyggast en ljus sadel el en mörkbrun? Jag vet inte vad som blir snyggast o har letat på nätet efter bilder, men inte hittat så mycket att jag blir klokare.
Gärna bild, tack.

Sv: Sadel fråga ang färg

Jag tycker personligen att ljusa sadlar är snyggast.. dessutom är d de bästa kvaliten på (obs på dyrare sadlar) eftersom lädret inte är målat...

Sv: Sadel fråga ang färg

Ska man tävla ska man ha en ljus sadel.
Mörka sadlar är "arbetssadlar" i första hand. Snobberi, javisst, de är en snobbig sport vi håller på med.
Det största problemet kommer sedan, att hålla sin dyra ljusa tävlingssadel just ljus. De vill gärna bli mörkare fort. Tips mot det?
Jackpot

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 042
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
Foder & Strö Halloj, Här finns så många med mycket erfarenheter o kloka idéer så jag slänger ut frågan😊. Har letat efter hösegel till vår lastbil av...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka