Sabelbent/kobent häst??

jojj

Trådstartare
Några bilder:

ssssssssssssss.JPG


file:///C:/Documents%20and%20Settings/Sammy/Mina%20dokument/Mina%20bilder/ddd/sssssssssss.JPG

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Sammy/Mina%20dokument/Mina%20bilder/ddd/ssssss.JPG

Börjat fundera på om hon kan vara sabelbent/kobent?? :confused:
Kanske bara jag som nojjar, men vad tycker ni, av att kolla på bilderna? Omusklad treåring, kanske växer till sig?
 
Sv: Sabelbent/kobent häst??

Hon ser då inte ut att vara sabelbent, men man skulle ju vilja se henne uppställd på fast underlag där man ser tårna. Kobent går inte att avgöra om hon är - alla bilder är ju tagna från sidan.
 
Sv: Sabelbent/kobent häst??

Alltid rolig med lite bilder:banana:
Trör du har rätt.
Vill gärna se hästen riktig uppställd och lite mer distance där vi se hella hästen.

Se utt som en ponny, tänkt det rörd sig om en quarterhäst;
Sabelben är valdig vanlig bland dom.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 782
Senast: Bee
·
L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 623
Senast: LiviaFilippa
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 604
Senast: Karamello30
·
Skola & Jobb Hej! Jag sitter och velar om plugg/ jobb. Har en civilingenjörsexamen och jobbar inom det området nu men börjar inse att jag kanske...
2
Svar
23
· Visningar
4 185
Senast: tex
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp