Så tokigt det kan bli.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Luff

Trådstartare
Måste dela med mig av en rolig skolhändelse....
Esbjörns klass 1-3 skulle sjunga påsksånger i fredags och fröknarna hade hittat en låt som hette "Alla har vi varit ägg".....
Dom sätter på skivan och inser efter några rader att det inte riktigt var ägg som i hönsägg. Snabbt av med låten med jättebesvikna barn som följd. Barnen gick sen resten av dagen o sjöng på den enda strof dom fått höra - Alla har vi varit ägg någongång, ja alla har vi varit ägg, tjoho...

Sv: Så tokigt det kan bli.....

Alla föräldrar
invasion.gif

Så underbart roligt :rofl:

(satt med kund i örat när jag läste det, och frustade till i luren :o )

Luff skrev:
Måste dela med mig av en rolig skolhändelse....
Esbjörns klass 1-3 skulle sjunga påsksånger i fredags och fröknarna hade hittat en låt som hette "Alla har vi varit ägg".....
Dom sätter på skivan och inser efter några rader att det inte riktigt var ägg som i hönsägg. Snabbt av med låten med jättebesvikna barn som följd. Barnen gick sen resten av dagen o sjöng på den enda strof dom fått höra - Alla har vi varit ägg någongång, ja alla har vi varit ägg, tjoho...

Jag dööör! :rofl: :rofl: :rofl: :D :D :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 769
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Ångestnivån stiger här i mammahjärtat när 6-åringen visar mer och mer stress-symtom Hur kan man lösa umgänge/boende med båda...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
40 712
Senast: Bellami4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar