Så spännande!

Maris_

Trådstartare
För två år sen var det två föl i vårat stall. Ett halvblod och ett varmblod. Varmblodet åkte iväg efter nåt år och sattes i träning och jag har inte sett henne sen dess, bara hört lite rapporter från ägaren. Idag ska hon springa premielopp och vi ska åka och titta på henne! Det känns så ofattbart att hon blivit så stor och "vuxen"! Halvblodet går ju hemma fortfarande och skrotar och tränas lite lätt, medan hon varit i träning länge nu. Har aldrig tidigare följt en häst sådär från när den var liten! Har så många minnen från henne när hon var ung, hon hade mycket egen vilja! Håll tummarna för att allt går bra för henne!

/ Maris

Sv: Så spännande!

:banana: :banana: Hoppas att det går bra, håller en tumme för er om ni håller en tumme för mig. Startar ikväll med stora :love:
Sista chansen!!!! :crazy:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 122
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 557
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 738
Senast: Blyger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka