så sorgligt..

Gupello

Trådstartare
nu har alla mina små 6 kaninungar dött.. :cry:

en månad var de, den 1a dog i fredags och de två sista idag :( veteerinären kunde inget göra...:( :cry:

De har vart så pigga, druckit, ätit, busat för att i nästa stund ligga döda.

Sv: så sorgligt..

Nej, usch vad tråkigt :cry:.
Hade vetrinären ingen aning om vad de va för något heller?

ne hon trodde nåt virus, de är innekaniner och inga främmande kaniner har kunant komma in.. ringde sen till en som föder upp kaniner och har gjort i över tio år, hon sa att plötslig spädbarnsdöd finns bland djur med och att det tyvärr kunde hända..

ne de äter dricker och mår bra men mgarar av lite.. mamman åt massa mat med ändå magrade hon av, avföring var bra, näsan torr och fin ..

mkt lustigt..

okej.. ne hon har vart så rund och fin, men att ungarna dog är ju konstigt.. dör hanen så orkar jaginte mer med kaniner, då läger jag ner allt.

uch va trist,men de låter som mask dom dör av de ganska snabbt :( så avmaska din hanne innan även han trillar av pinnen.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 380
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 596
Senast: Sassy
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 406
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar