SÅ nöjd!

Sablar22

Trådstartare
Jag hade nästan gett upp i hundmatsdjungeln när våra grannar tyckte att vi skulle testa fodret som dom ger sina s:t bernhards.
Vilken lycka, Hugo som fällde päls året om/dygnet runt ;) hårar inte alls lika mkt! Fast det var bara en bonus, han håller sakta men säkert på att komma upp i riktigt fint hull :love: :)
Extra bra är det att han tycker det smakar riktigt gott och äter mer än han gjort tidigare.

Så här glad är jag över det "nya" fodret :banana:

Sv: SÅ nöjd!

Passande namn! :D

Har faktiskt aldrig hört talas om fodret. Vilka tillverkar? Har de någon hemsida?

G.A-som-har-det-bästa-fodret-men-ändå-nyfiken-på-att-lära-sig-mer-om-fler! :D :angel:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 309
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 270
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Okej jag behöver hjälp, ju mer jag grotta ensam desto svårare blir det. Jag ska byta foder till Emiron, hans mage är inte vad den borde...
2
Svar
24
· Visningar
5 338
Senast: calm
·
Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med...
2
Svar
28
· Visningar
5 868
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar