R
Raderad medlem 94602
Sven-Bertil har ett härligt, vårdat och beskrivande språk. Han är härlig att höra på när han berättar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är lite skillnad på honom och Miriam ...Sven-Bertil har ett härligt, vårdat och beskrivande språk. Han är härlig att höra på när han berättar.
Jenny från Ace of Base. Andreas Kleerup, har gjort låtar med Titiyo och Robyn bland annat. Ison & Fille är en rapduo som har en massa andra projekt också, de är med rätt mycket på P3 där Fille har ett eget program som Lilla Al Fadji.Miriam var en total nykomling för mig, men hon har ju bra musik ju.
Älskar Lisa Nilssons fantastiska röst och Sven Bertil är ju i en klass för sig (på ett positivt sätt såklart)
Niklas Strömstedt är ju bra också, jag gillar hans musik skarpt. De andra som är med vet jag ärligt talat inte vilka dem är alls
Aha där ser man, Jenny borde jag ju vetat vem hon är känner jagJenny från Ace of Base. Andreas Kleerup, har gjort låtar med Titiyo och Robyn bland annat. Ison & Fille är en rapduo som har en massa andra projekt också, de är med rätt mycket på P3 där Fille har ett eget program som Lilla Al Fadji.
Hann bara se tre så ska kolla resten imorgon! Roligt att Lisa gjorde något egetTyst här idag? Själv kom jag in i programmet lagom till Miriams uppträdande. Älskade Nicklas känga till SD och Lisas version av the sign var njutningsfull!
Jag tyckte inte heller nån stack ut sådär jättemycket, Ison & Fille och Lisa var väl bäst så, men inte alls i samma kvalitet som dom gjort tidigare.Jag tyckte faktiskt inte om någon av versionerna som spelades igår
Kanske har jag börjat tröttna på programmet helt enkelt?
Håller med dig. Programmet känns väldigt.... själlöst i år mot tidigare år.Är det nån mer än jag som irriteras av klippningen? De visar så stereotypa delar. Personer som ansträngt försöker se roade ut. Det blir liksom...falskt?
Var det sådär oengagerat vid inspelningen? Fanns det inget att göra mer engagemang av?