Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken del av landet bor du i då?Skönt att bo där det ännu är dagsljus i minst en timme till! :-D
Du menar när det är gnistrande snö i norr och grått slask söderut?Din gottegris. Du kan väl bumpa den här tråden i november
Ser på sändningen från prinsbröllopet och slås av hur MÖRKT ni har det i södra Sverige nu... :-O Era stackare... Skönt att bo där det ännu är dagsljus i minst en timme till! :-D
Era stackare...
Ser på sändningen från prinsbröllopet och slås av hur MÖRKT ni har det i södra Sverige nu... :-O Era stackare... Skönt att bo där det ännu är dagsljus i minst en timme till! :-D
http://www.kungahuset.se/specialweb...ni/vigselmusik.4.36257d1d14c9d87d3cd3072.htmlPå tal om bröllopet - någon dom vet låt som spelades då de gick in i kyrkan?
Du menar när vi har det svart som i en sotarröv medan de har snö som lyser upp mörkret? Det är plus att bo i norr även vintertid, tycker jag.Ja det kan ni väl vara värda med tanke på hur mörkt ni har det resten av året, då kan man verkligen prata om stackare
Du menar när vi har det svart som i en sotarröv medan de har snö som lyser upp mörkret? Det är plus att bo i norr även vintertid, tycker jag.
Ska komma ihåg att ta upp tråden igen i november.Din gottegris. Du kan väl bumpa den här tråden i november
Snön lyser upp bara när det är sol, typ 2-3 timmar om dagen under den mörkaste tiden, om jag inte minns fel (inte varit i norr sen 2002 så har väl förträngt det).Du menar när vi har det svart som i en sotarröv medan de har snö som lyser upp mörkret? Det är plus att bo i norr även vintertid, tycker jag.