Så jättesööööt

Z

Zita

Var på Willys med dottern och handlade igår. Då kom en tjej med en korg som det låg en shitzuvalp (stavas?) på 12 veckor i. Jag frös när jag såg den, den var så himla söt. Var många som ville klappa den så klart. Hon vågade ju inte sätta det lilla knytet utanför, hade jag aldrig gjort heller.

Sv: Så jättesööööt

jasså men vad bra att man får ha med sej hunden in på willys!! ska ta o sätta schäfertiken i kundvagnen nästa gång jag handlar!! kan ju inte lämna henne utanför! :smirk:

Ser säkert himla gulligt ut !!
Men jag tror inte att man får ha medsig vovvar in i mataffärer, vare sig de är stora eller små.

Rätta mig gärna om jag har fel.

Helt rätt. Inga hundar är tillåtna i livsmedelsaffärer eller resturanger cafeer eller dyligt. I alla andra affärer är det ok att ta med sig hunden om det inte finns skyltar utanför som förbjuder det.

Helt rätt. Inga hundar är tillåtna i livsmedelsaffärer eller resturanger cafeer eller dyligt. I alla andra affärer är det ok att ta med sig hunden om det inte finns skyltar utanför som förbjuder det.

Hade det för mig, då hade jag rätt.
Är ju hyfsat logiskt egentligen, handlar ju omhygien och annat sådant skulle jag tro.

jasså men vad bra att man får ha med sej hunden in på willys!! ska ta o sätta schäfertiken i kundvagnen nästa gång jag handlar!! kan ju inte lämna henne utanför! :smirk:

Jag ser bilden framför mig hur hunden sitter bland matvaror och vaktar så ingen kommer i närheten av vagnen :rofl:

Vet också att det är förbjudet i en mataffär, men hon tog väl en rövare, hur det gick sen i kassan vet jag inte. Hon blev förmodligen tillsagd. En sån liten varelse ska man givetvis lämna hemma, eller låta den sitta i bilen. Handla går ju fort och inte är det kallt ute heller än.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 880
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 650
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 856
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 876
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka