så JÄKLA typiskt!!

Glimfeather

Trådstartare
Var ute i god tid och anmälde unghunden till vårens MH på hemmaklubben, anmälde honom november och MHt är i april.

Nu ska man tydligen anmäla i ett formulär på hemsidan istället för att maila arrangören som var fallet i höstas. Kände på mig redan innan att det inte skulle funka. Och naturligtvis gör det inte det :mad: Försöker igen och igen och igen, men det går inte! Mailar arrangören men han säger att det ska funka. Så jag provar igen, från min och en annan dator. Det funkar inte. Provar nästa dag från min och en tredje dator. Men nej, det går inte.

Mailar igen, men han säger samma sak. Det funkar visst. För han har fått in flera anmälningar och han har minsann försökt själv precis. Men vad hjälper det mig? Är detta nån slags diskriminering eller. Det är tydligen inte meningen att jag nånsin ska få tävla med min vovve :mad:

Det är alltid samma sak så fort jag ska ta mig för nåt så funkar det inte. Ush, var bara tvungen att gnälla av mig lite.

Sv: så JÄKLA typiskt!!

Jag är också sådan-att saker och ting fungerar inte enligt regeln om alltings retsamhet.Åtminstone perjodvis är jag sådan,eller mitt liv sådant och särskilt om det är något jag väldigt gärna vill.Vet inte varför det är så?

Hur som helst så är mitt tips till dig att be arrangören kopiera formuläret till dig och skicka det i mail.Eller om det nu är hemmaklubben så fråga arrangören om ni kan ses hemma hos dig,hemma hos denne eller på ett bibliotek så kan denne visa dig hur det fungerar. Skriv att som tack så bjuder du självklart på fika och försök att vara litet smörig och spela på att du är korkad och inte arg för sånt tar folk mycket bättre även om det känns idiotiskt att spela idiot när det är det som inte fungerar som är idiotiskt. Men folk är nog mer benägna att hjälpa till om man får dem att framstå som smartare eller åtminstone oerhört snälla för att de ställer upp än om man är arg.

Bor nästan 40 mil från klubben så det funkar inte, dessutom är han gift så det kan verka lite skumt att vilja ses och bjuda på fika ;)

Men man kunde tydligen anmäla via postgirolappar eller nåt. Ska kolla upp det. Men varför funkar det för alla utom mig??

Tror inte det funkar heller, pappa provade nu, och det funkade inte heller. Men tack :)

Har nu skickat ytterligare ett mail till honom, med en kopia på mitt ifyllda formulär. Det är kosntigt att det funkar "för alla andra" när det inte funkar för mig på någon av de datorer jag har skickat ifrån.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 919
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
63 480
Senast: lundsbo
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 748
Senast: Shark
·
Övr. Hund Jag hade tidigare en dobberman tik :love: hon var född 01. Denna hund var värdens goaste hund, alltid snäll och mycket sällskaplig...
Svar
1
· Visningar
853
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka