Så jäkla nervös!!:(

Fille

Trådstartare
Kortfattat: min hund spydde blod inatt, fick köra honom till mor tidigt som fick åka till vet då jag är på kurs i gävle from imorse-ons. Det enda jag har hört är att dom skulle röntga för att se hur pass skadad tarm/magsäck är då hunden levt under stress (rädd för det mesta) en längre tid, att han skulle få vara kvar över dagen och att dom skulle ringa om annat beslut krävdes! Mamma skulle hämta honom 14,30 och har ännu inte hört nåt och hon har inte svarat!! Behövde bara skriva av mig, är dyngnervös/ledsen och har suttit och skakat samt varit okoncentrerad hela dagen, har knappt klarat av att bära en kaffekopp:(

Sv: Så jäkla nervös!!:(

Fick tag på mamma nu, hunden lever o mår under omständigheterna bra!

Ja, denna dag har varit jobbig, sjuk hund där man från början inte vet utgången, på kurs 20-25 mil hemifrån med massa människor som jag inte känner och dålig sömn eftersom hunden var dålig redan inatt! Men nu känns det mycket bättre! Han ska tillbaka till vet imorgon, tur att jag har toppenföräldrar!

Hunden var inne hela dagen igen och ska in imorgon också! Idag tog dom fler prover och det visade sig att han har bukspotskörtelinflammation! Verkar dock vara behandlingsbart och god prognos men blir nog en del veterinär framöve!

Håller tummar och tår att han blir återställd snart utan alltför stort hål i plånboken.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 605
Senast: LelleLilla
·
Relationer Det här är kort och gott en tråd för att jag behöver skriva av mig och få fleras syn på saken i fråga.. Kortfattat så är min och min...
2
Svar
33
· Visningar
3 963
M
Hundhälsa För en månad sen märkte jag att Ängla fick väldigt ont då hon åt första målet för dagen. Hon kom och skrek och skakade, men gick över...
Svar
11
· Visningar
28 279
Senast: Minii
·
Övr. Hund Ska försöka ge en kort återblick för att ni ska ha lite kött på bena o hjälpa mig med svar... *3 okt- ozzy är pippig och tjuter till...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 821
Senast: seaflower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar