Så jäkla arg!

B

Breakdown

Fick idag reda på att igår var förra ägaren till min häst i stallet och snokade. (gammal tråd om honom så ni förstår varför jag är arg, http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=814499)

Har precis bestämt mig för att lämna ut hästen på foder och någon har sagt det till honom, jag är helt säker på att det var därför han var där ute och snokade! Han kommer säkert att försöka hindra mig från att skicka iväg honom. :mad: BLÄ!

vet inte vad han sa, men ska ringa till stallet sen!

vafan, han har inget med min häst eller våra liv att göra!

jag bara sitter här och skakar och gråter av ilska nu! :cry: :mad:

Sv: Så jäkla arg!

Lägg inte energi på honom, vad kan ha rimligen göra för att hindra dig?
Stå på dig och ryck på axlarna åt gubbj-veln!

och blir han hotfull igen så anmäl honom.

Han har imget med din häst att göra så strunt i honom.. Och håll sedan tyst om var hästen är så kanske han ger sig någon gång. polisen är också bra att ha ibland...

Till alla !

Mjo jag vet att jag inte borde bli arg, men det är svårt att låta bli! :/

Absolut kommer jag vara tyst om vart han åker sen, endast mina nämaste vänner kommer få reda, och inte ens de kommer få exakt, allt för att de nya fodervärdarna inte ska ha problem med honom.

han ska inte få trycka ner dej, han har inget med ditt liv att göra! om han börjar hota dej och så måstedu polisanmäla honom!

Vad kan han göra? Be alla i stallet att be honom gå om han återkommer:). Obehöriga äga ej tillträde-skylar brukar hålla folk borta från stallet, väl synliga vid ingången.

Så fort han gör något - polisanmäl

Jag har sagt till dem att jag inte vill att han kommer dit och det förstår dem, och de bad honom gå igår, tror inte han hann hitta hästen iaf.

självklart så fort han gör något åker han på polisanmälan!!!

Men gud :eek: Vad är det för galning? Läst båda trådarna nu och han har nog mer än EN skruv lös!! Hoppas allt löser sig och säger som andra, anmäl! Varenda pryl om så krävs för då kan du med tur få besöksförbud om du kan hävda och bevisa att du hotas! Som när han försökte köra på dig!!

Fy vilken tråkig upplevelse. Hoppas han inte hittar din häst..

Jag råder dej att tala med polis o rådfråga. Nämna det som varit.... Då om något händer (gud förbjude) din häst så finns det dokumenterat att du har en oro mot denna gubbe. Att han har hotat dej mm..

Så tala med en polis..... Jag gjorde så då jag va rädd för en kille en gång. Senare samma dag hotade han mej till livet. Då kunde jag hänvisa i min anmälan att jag varit orolig längre. Även det tror jag hjälpte mej i rättegången då jag vann!

Folk är visst inte riktigt friska, nu för tiden. Gud vad arg jag blir! Och jag kan förstå att du är arg och rädd för honom.
Som sagt, försök flytta din häst så fort som möjligt eller polisanmäl. Fy fan vad jag hatar vissa människor! :@

Nej jag vet! Han är verkligen inte frisk!
Flytta min häst ska jag inte göra, utan skicka han på foder. Från hans stall flyttade jag från för ca ett halvår sedan.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 542
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 215
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 454
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 560
Senast: akleja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV