så gräsligt

E

Expensive_Hobby

product_thumb.php

det är nog det fulaste som jag har sett, vem köper sånt?

Sv: så gräsligt

Dom huvudlagen har jag sett "live" i USA!
Kan berätta att Tacky Too (tror jag det var) har färgmatchade pads med slitläder av strutsskinn vid sadelgjorden till dessa huvudlag.:D

Sv: så gräsligt

Jag hade kunnat göra det men jag vill gärna ha lite skarpare färger - har hittat ett snarlikt i lila som jag allvarligt funderar på att införskaffa till de få westerntillställningar jag är på :)

Tävlar mestadels dressyr så jag tar ut svängarna ordentligt när tillfälle ges - antagligen en av de få som kommer på dressyrträning i knallröda ridbyxor och jacka :)

Jag tycker det var söt..för små tjejer. De även har sadlar som matchar. Har tänkt en till min tjej när jag resa till saterna snart.

Liknande trådar

Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
602
Senast: Bison
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 430

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka