SÅ Arg!!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Iris71

Trådstartare
Mellersta dottern går ju på ridskola på fredagar.... hon har gått i knattegrupp. De har fått ny ridlärare som gjort om grupperna efter hur duktiga de är. Då min dotter haft gips har hon inte kunnat rida. Idag var hon dock på lektion eftersom det var teori.

Förra fredagen ringde jag och pratade med ridläraren. Då sa vi att hon kanske skulle byta grupp till en bättre. Allt hängde på om hon var tillräckligt duktig. Vi har tränat hemma hela veckan, pratat om det och jag har till och med pratat med en mamma om samåkning då jag inte kan. Hon är för bra för knattegruppen, det blir lite tråkigt för henne! Dessutom passar det inte mina nya arbetstider!

Döm om min ilska idag när jag pratade med ridläraren och hon inte ens kom ihåg att vi pratat. Nu så kläcker hon ur sig att den tänkta gruppen är full!!!!!! det finns plats en dag som inte passar oss....... Det kunde hon väl för f*n kläckt ur sig förra fredagen då vi pratade om det!!

Dottern är jättebesviken, en av hennes bästa kompisar går i den gruppen som hon vill rida i....

Så j*kla dåligt, jag är SÅ sur :-/

Ville bara skälla av mig....ursäkta språket!!

Vad tycker ni vi ska göra:
1. Låta henne gå kvar i knattegruppen. Då kan jag åka bara några gånger, så får hon åka med en annan kompis som hon inte känner så bra.
2. Låta henne rida på en annan dag och försöka trixa och fixa med mina arbetstider och att gubben får åka. Men då krockar det med annan aktivitet.
3. Låta henne sluta, ställa henne i kö till den önskade gruppen och träna hemma.
4. Kolla om jag kan byta arbetstider och låta henne rida på annan dag.
 
Sv: SÅ Arg!!!!!

2
Verkar väl vara det jag skulle gjort, dock beroende på vad det är för aktivetet som det krockar med
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 482
Senast: Modest
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
781
Senast: Sassy
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 237
Senast: Blyger
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 728
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp