Ryttarlicenser

S

Svalan

Jag har funderat på att tävla i öppen klass nästa år, bara på prov för att se om vi ska fortsätta. Men eftersom jag tävlar lätt klass också funderar jag på det här med ryttarlicenser.
Kan man ha öppen klass-licens att tävla med även på lätt klass?:confused:
Jag har hört att det ska gå, men ni får gärna rätta mig om jag har fel.:(

Sv: Ryttarlicenser

Om du löser licens för öppenklass, kan du tävla från lätt klass upp till öppen klass på den licensen. Har du licens i lätt klass kan mot tillägg få licens i öppen klass.

Sv: Ryttarlicenser

Om man har en licens för lätt klass som man 'höjer' till öppen klass också, räcker den till nationell/regional också ?

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 829
Senast: ildiko
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Squie
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
764
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Hudvårdstråden 2
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur