Ryttarlicens

M

Mysundown

Hej!
Om man inte har fått sin ryttarlicens innan tävlingsdagen. Kan man ta med sin gamla licens från förra året och kvittot från posten där det står att man betalat in?
Tacksam för svar :)
/Elin

Sv: Ryttarlicens

kvittot och den blåa lappen som man river loss från licensunderlaget tar man med sig!

Jag skrev aldrig någon blå lapp, utan betalöade bara in.
Kan jag fylla i den i efterhand? Den ska väl inte skickas in någonstans?

/Elin :)

Den blå lappen är din och ska inte skickas in någonstans. Den gäller som licens tillsammans med kvitto tills du fått den riktiga licensen. Fyll i den nu och ta med den. Du kan för enkelhets skull ta med förra årets licens också, så arrangören kan se att du skrivit rätt licensnummer på anmälan.

Jag läsate på ridsport.se nu och där ståg det att man endast tar med sin licens från förra året ock kvittot.
Hur lång tid brukar det ta tills licensen kommer henm på posten?
MVH Elin

Ja, det borde ju rimligen räcka. De kanske har ändrat sig så att den blå lappen bara behövs om man inte har någon gammal licens (plastkortsmodellen) att ta med.
Normalt tar det 1-2 veckor, men de är överhopade med licensansökningar just nu...

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 012
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Jag ligger efter med ett skolarbete som skulle varit inskickat förra veckan och nu håller jag på att bli underkänd eftersom jag...
Svar
0
· Visningar
729
Senast: Lala99
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
547
Senast: Twihard
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
398
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka