JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ryttare nominerade till Junior/YR-EM i fälttävlan
Moderator
Hästnyheter
Nu är det klart med vilka ryttare som åker till EM i fälttävlan för junior och young rider den 13-17 september.
Hästnyheter
Juniorlaget ligger nia och YR-laget åtta efter dressyren i EM i fälttävlan för juniorer och young rider, i Hartpury, Storbritannien.
Hästnyheter
Ryttarna till EM i dressyr för young rider och junior är klara och presenterades av landslagsledarna på tisdagen.
Hästnyheter
Nu presenteras fälttävlans junior- och young rider-landslag för 2021. Årets mål är solklart: EM på hemmaplan på vackra Segersjö 26-29...
Rimlig köpkostnad/ hobbyhäst
Hästmänniskan Kallblodstravare brukar finnas duktiga för bra pris.
Och dom är inte alls som en travare på det sättet utan brukar ha fint separerade...
Nota
1 minut sedan
Enögd häst
Ridning Min hästs förra bästa kompis var enögd. Han tyckte inte om att ha min häst på den blinda sidan när de busade ihop, men annars var det...
Blyger
2 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag är så otroligt ridsugen men min kropp har sagt upp sig. Hostan börjar faktiskt bli rimligare, håller inte på att kräkas lika ofta...
Fiorano
28 minuter sedan
Svar: 1 134
Visningar: 88 338
Grenar