Ryggstycken

snurran

Trådstartare
Var sjutton finns det en sida på nätet, svensk helst, där de säljer travsaker?
Måste ha ett ryggstycke. Men hittar inget.
PM:a gärna om ni har bra länktips...

Börjes, snabbt billigt och fullt funktionellt. Kan tipsa om deras "svanskappeläder" till sadel, funkar lika bra på sele om man inte har en väldigt stor häst. tror de kostar runt 80 kr för ryggstycket och svanskappan. Kanske inget att ha om man ska köra med käk men annars så är det inga problem.

Har du provat Biderman eller travprylen bollnäs? Bollnäs är himla reko att ha att göra med, gillar dem skarpt. Bidermans ger jag inte mycket för, de är dyra och söliga på att leverera grejor men det har mycket artiklar iaf..
mvh jesse

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
742
Senast: SiZo
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 268
Senast: LinnK
·
Kultur Jag söker klipp i filmer och serier där kvinnan/kvinnor sexualiseras till min undervisning. Jag har försökt att googla, men hittar inget...
2
Svar
36
· Visningar
1 686
Senast: Lenita
·
Skola & Jobb Skulle gärna köpt Sketchers, men de är en smula för dyra. Vilka är era bästa tips? Har Jalas nu och de är ingen hit (för). Får ont i...
Svar
8
· Visningar
339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Black Friday

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar