Ryckningar?

Sorbe

Trådstartare
Satt och kollade på katten när han sov i dag på soffan. Han låg och ryckte till jättemycket, det har han även gjort förut. Morrhåren har flygit fram och tillbaka och det ser ut som han är besatt av typ djävulen eller nått! :rofl:

Gör de så när de drömmer eller är det något annat? Som att kroppen provar alla "funktioner"? för svansen viftade mycket idag och den brukar leva ett eget liv! :D

Sv: Ryckningar?

Drömmar sätter fart på den lataste katt :rofl: Min springer, morrar, jamar och bjäbbar i sömnen. Morrhåren åker fram och tillbaka, hon flackar med ögonen och tjattrar, svansen går som en helikopterrotor. Ibland drömmer hon mardrömmar och vaknar jamande o slutar inte jama förrän jag tar upp henne och håller om henne. Då lugnar hon sig.

Sv: Ryckningar?

han drömmer ;) brukar se helkul ut, särskillt det där med morrhåren :D

Drömmar sätter fart på den lataste katt :rofl: Min springer, morrar, jamar och bjäbbar i sömnen. Morrhåren åker fram och tillbaka, hon flackar med ögonen och tjattrar, svansen går som en helikopterrotor. Ibland drömmer hon mardrömmar och vaknar jamande o slutar inte jama förrän jag tar upp henne och håller om henne. Då lugnar hon sig.

Då var det som jag trodde!
Jag vart väldigt chockad första gången jag såg honom göra så! :rofl:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: Rie
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 873
Senast: fejko
·
Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
1 907
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama