Russia toy terrier

T

teess_aan

:love: :love: Någon som vet vart man kan köpa denna hund? nån kennel i sverige? det e så grymt söt att man döör! :bow: :confused: en sån måste man bara skaffa sig...
rachel-bilson-and-mischa-barton-and-their-puppies.jpg
(bilden till vänster):love: :love: :bow: :confused:
 
Sv: Russia toy terrier

Om du menar toys´n rus som det skrevs om i din andra tråd ska du nog söka dig till närmsta leksaksaffär :p :angel:
 
Sv: Russia toy terrier

För att förtydliga: Toys´n rus är ett leksaksmärke -mig veterligen existerar ingen ras som heter Russia toy terrier...
 
Sv: Russia toy terrier

För att förtydliga: Toys´n rus är ett leksaksmärke -mig veterligen existerar ingen ras som heter Russia toy terrier...

ne men förlåt då att man inte vet vad den heter då....men jag menar den hunden på bilden....russkily toy eller va den nu heter...
 
Sv: Russia toy terrier

VAA FAAN E DET MED ER!!!! jävla taskig människa du e....det är du som är en idoit...

Att lägga ut en bild på Mischa Barton och bestämma att man vill ha en likadan hund som henne bara för att den är söt kan ju lätt framstå som lite korkat/naivt...
Man köper inte en hund endast för dess utseendes skull, utan för att den typen av hund passar de kriterier man har.
 
Sv: Russia toy terrier

Det finns ingen ras med det namnet. Åtminstone inte i Sverige. F.ö. är det omöjligt att utifrån en valpbild säga vad det är för ras. Det kan ju vara en blandras.
 
Sv: Russia toy terrier

Att lägga ut en bild på Mischa Barton och bestämma att man vill ha en likadan hund som henne bara för att den är söt kan ju lätt framstå som lite korkat/naivt...
Man köper inte en hund endast för dess utseendes skull, utan för att den typen av hund passar de kriterier man har.

ja men jag har ju för faan inte sagt att jag bara vill ha den för att den e söt!!!!
 
Sv: Russia toy terrier

Det finns ingen ras med det namnet. Åtminstone inte i Sverige. F.ö. är det omöjligt att utifrån en valpbild säga vad det är för ras. Det kan ju vara en blandras.

Det finns en ras som heter "Moskva dvärgterrier" (det närmaste jag kan komma Russia toyterrier) men den ser inte alls ut som valpen på bilden, den är mycket mindre och påminner mer om en Chihuahua!
 
Sv: Russia toy terrier

Det finns en ras som heter "Moskva dvärgterrier" (det närmaste jag kan komma Russia toyterrier) men den ser inte alls ut som valpen på bilden, den är mycket mindre och påminner mer om en Chihuahua!

Ja jag tror att det är den jag tänker på. Okej tack för att nån hjälper mig istället för att tyka sig! :angel:
 
Sv: Russia toy terrier

Det finns ingen ras med det namnet. Åtminstone inte i Sverige. F.ö. är det omöjligt att utifrån en valpbild säga vad det är för ras. Det kan ju vara en blandras.

Det var ju därför jag undade ju....och det kanske var nån som kunde svara då som typ läst nån stans i nån tidning där det stått var det var för ras på hunden.....men här är man ju tydligen inte välkommen:cry:
 
Sv: Russia toy terrier

Ahh.. whatever, det var ett tag sen jag var i den branchen :p
 
Sv: Russia toy terrier

Såg att du bodde i Köpenhamn och började fundera på om ni hade någon helkonstig översättning på företaget, där nere :D
 
Sv: Russia toy terrier

Ber om ursäkt att jag verkade spydig.. men jag fick för mig att du trodde att Toys R us (som det tydligen heter :D ) var en hundras, vilket var något komiskt. Sen att det utvecklades en viss sarkasm i mina inlägg var inte meningen...
 
Sv: Russia toy terrier

Haha det är mycket möjligt att de har :D Escodobe skrev ju det rätta namnet i den andra tråden, men jag tyckte det så såg kontigt ut så jag snitsade till det lite :angel:
 
Sv: Russia toy terrier

Ska du köpa hund så bestämmer man sig utifrån vilka egenskaper man vill att hunden har.
Inte att "den är söt"
Vilka valpar är förresten inte söta?
 
Sv: Russia toy terrier

Ber om ursäkt att jag verkade spydig.. men jag fick för mig att du trodde att Toys R us (som det tydligen heter :D ) var en hundras, vilket var något komiskt. Sen att det utvecklades en viss sarkasm i mina inlägg var inte meningen...

din ursäkt är god tagen...:smirk:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 377
Senast: Troll
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 273
L
Övr. Hund Har nån här nåt tips om man har en vuxen hund som är dum mot valpar? Alltså typ att den försöker an falla och är ARG inte bara lite sur...
2
Svar
20
· Visningar
2 976
Senast: WildWilma
·
L
Hundträning Hej! Jag skulle vilja ha tips på dom BÄSTA hund böckerna som ni vet! Som är om grund träning och så. Alltså tillexempel hur man får en...
2
Svar
25
· Visningar
2 420
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp