Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara jag som trodde att TS var ute efter ett runt frimärke?
Bara jag som trodde att TS var ute efter ett runt frimärke?
Om jag hittar ett runt frimärke i trakten av Porto, har jag då köpt ett runt porto runt Porto?Verkligen inte den enda @Breaktown !
Sedan blev jag dock jätteimponerad. Kan man skaffa en brevvän i Porto bara för att få köpa porto till det?
Känns som att du har hittat något att göra runt PortoOm jag hittar ett runt frimärke i trakten av Porto, har jag då köpt ett runt porto runt Porto?
Nej jag ser ett runt frimärke framför mig varje gång jag läser rubriken och funderar varje gång på ifall posten någonsin släppt ett sådantBara jag som trodde att TS var ute efter ett runt frimärke?
Jag kör bil så provade inte men har köpt med en liten flaska hem. Det blev mest att jag strosade runt, mysigt men mycket folk! Åt gott och hade det fint helt enkelt.Jag har varit på konferens i Porto en gång. Det enda jag kommer ihåg var att vi var på rundtur och provade portvin på Sandeman Cellars (eller vad det nu hette, Sandeman var det iaf). Kommer ihåg det som trevligt, men var rätt längesedan.