Running Sea

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare LadySassa
  • Startdatum Startdatum
L

LadySassa

Är det fler som väntar föl efter Running Sea i år? Vad har ni för stam på era ston? Har ni någon avkomma efter honom sen innan?

Sv: Running Sea

Har ingen avkomma efter han. Men han stod uppstallad i flera år bara några km i från mig. Varje gång man kom förbiåkandes i bil, så "jagade" han bilen tokspringandes i hagen. Såg ganska stressad ut ..

Sv: Running Sea

Jag har haft hand om Running Sea när han betäckte och särskilt stressad skulle jag inte vilja kalla honom, en trevlig hingst att hantera och att köra. De föl efter honom som jag har träffat var oxå mycket trevliga att hantera.

Liknande trådar

Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 950
Senast: Robina
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Anki Karlsson på Lindstud har fött upp hästar för dressyr, hoppning och fälttävlan sedan 90-talet och i år väntar hon inte mindre än 15...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Gunnar
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: Freazer
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2