Rund corall

Genom att jag inte jobbat en häst i en fyrkant så kändes d ovanligt, man har ju hela tiden fått lära sig att man inte ska göra så men nu när du säger så där så måste jag ju se om jag har kunskapen att kunna göra d,har jag inte d då ska jag se till att lära mig då jag inte vill begränsa mig själv,utan kunna fortsätta att utvecklas,blev lite stött av de du skrev men nu ser jag en möjlighet att fortsätta lära mig för är de min okunskap som hindrar mig så ska de bli ändring på d.

Ska jobba med min egan häst å se hur stor min kunskap är.

jag har en på 18m i diameter.Känns lagom och får hästen spel så har den lite att röra sig på.Men ändå så pass att du får en tillräckligt nära kontakt med den. :)

Bara nyfiken. Varför är en picadero mer hälsosamt för hästen än rundcorallen? Har frågat förut men inte fått något svar faktiskt.

Jag vill inte ge denna häst en chans att ställa sig i ett hörn och vill kunna jobba den som jag är van så Osis du gör som du vill,men bygg gärna en corall ;p som jag sade ta en longer lina sät på en pinne i mitten å sätt stolp i andre ändan då blir den rund å du får ett mått på ca 16m2

Det ska jag fixa i helgen :) Hur hög ska corallen vara?

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
393
Senast: Lavinia
·
Ridning Skulle behöva komma igång med ridningen av min 12-åriga SWB igen efter en vinter och vår av väldigt sporadisk ridning på grund av brist...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Marvin
·
Hemmet Finns det nån form av vinkeljärn/vinkelbeslag som man kan ha på rundade ytor? Har en pinnstol som börjar bli glapp i pinnarna undertill...
Svar
2
· Visningar
323
Senast: BernT
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka