Rumsavdelare

NagelacksBeroende

Trådstartare
Jag letar efter rumsavdelare, antingen sådana som är hårda som kan stå på golvet, eller i tyg som man kan hänga i taket.
Heter det någonting annat än rumsavdelare..? Jag kan verkligen inte hitta sådana någonstans (eller så är jag bara dålig på att leta :D).

Sv: Rumsavdelare

Jag köpte typ en vajer på ikea och satt fast i väggarna. Sen hände jag upp gardiner på vajern.
Väldigt enkelt och snyggt :)

Jag har alltid använt hylla som rumsavdelare,
Då får man både avdelare, förvaring och släpper igenom ljus på ett bra sätt samtidigt som man inte ser helt igenom pga t ex böcker och annat som placeras i hyllorna.

I min första lägenhet så klädde jag baksidan av bokhyllan med ett snyggt tyg så såg man bara sängen vid den öppna tv-delen och då tv var ganska stor syntes säng knappt alls samtidigt som hylla inte snodda något ljus.

Sök på golvskärm så kanske du finner det du söker.
Dessa är ju vanliga på kontor för att dela av och dämpa ljudet en del.

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 945
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Hej! Blev påmind om detta när jag läste den andra tråden om små hundar, där English Toy Terrier togs upp. Har också funderat på att...
Svar
2
· Visningar
636
Senast: geting
·
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka