Rumpskakets ädla konst

HAHA den här tråden hade jag glömt. Jag kan fortfarande inte, och slutade öva när jag i samband med en flytt tog ner helfigursspegeln
 

Hehe, ska se om jag får upp klippet på mitt rättså seriösa försök att twerka :D gjorde en vine först men det gick inte att lägga in här så klippet blev bara 6 sek, men det är kanske lika bra :rofl: jag är alltså ingen twerkare utan mer hips don't lie.. Men detta kanske kan få igång tråden!

Kan tillägga att jag har så ont i låren och ryggmusklerna just nu!! :rofl:
 
Jag ska nog också börja öva igen. Men jag är så galet stel i ländryggen, jag kan liksom inte få sväng där för den är maximalt svankad redan i utgångsläget (försöker rätta till det med massör och träning). Eller tänker jag fel när jag tror att man måste ha rörlighet där?
 
@cili Jag är också det i nedre delen av ryggen, men rörlig i svanken.. Vet inte om det är logiskt? (Mina biologikunskaper kommer till korta här..) Typ precis under revbenen kan jag böja ganska mycket, men bara där. Det känns som att om jag kunde svanka längre mer i ryggen så skulle det vara lättar, men jag tror det kanske handlar mycket om muskler där?
 
jag tänker typ.. yogatjejen kan ju inte har "kortare" bäcken än vad jag har? Eller? (det är ju alltså jag på den andra bilden)

23cf87079b0145e62356f8cdd8b8fd7b.jpg


Skaumlrmklipp%202015-09-16%2017.32.44_zps8dnplkua.png
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp