Haukur

Trådstartare
Kan ni inte skriva upp adressen till alla "ta-sig-ut-ur-rum-spel" som ni hittat på nätet... håller på å bli tossig :p nu när ja löst mystery of time and space...

Hjälp en stackars människa att fördriva tiden *asg*
 
Sv: Rum-spel

du kanske kan hjälpa mig att lösa rum 10 är det nog?biljarden? jag lyckas ju inte rubba på bollarn! och så har jag en diskett,en krita som jag har målat fram ett ansikte med och så har jag en mejsel och ja,pengarna då förstås.. snälla hjälp mig!
 
Sv: Rum-spel

har du spelat Chasm?
där man är nån liten lila figur o ska leda rätt vattnet så det kommer till hans stad igen?

sök på chasm på google så får du fram det!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 641
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 599
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 279
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp