Rubinrot 1033!!!

lisahjelmgren

Trådstartare
Någon som äger/har sett avkommor från Rubinrot???
Har betäckt mitt sto med honom och väntar nu på ett föl som kommer om några veckor. Har själv träffat fyra föl efter Rubinrot, alla med olika karaktär, trevliga dock. Tre av dom var mycket fina med bra gång, högresta och vackra medans den fjärde var mer medelmåtta. Mitt sto är efter Krevad-Herkules-Jovial. Farfar var fullblod och hon är själv av den lättare typen. Mycket nyfiken på vad som präglar hans avkommor, han är ju fortf. ung själv men någon av er har kanske lite info. att dela med er av?! Önskar mig en gångartsindivid med bra psyke. Mitt sto har tre bra gångarter med plus för traven. :idea:

Har sett ett Rubinrotföl som jag minns. Den dansade fram i jättefin trav, men det var ungefär den enda gångart den kunde visa för dagen :smirk: men annars såg den normal ut exteriört. Kan ha sett några fler, men denna minns jag för den hade väääärldens trav :D

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Avel Har smått börjat fundera på om det är dags att betäcka mitt sto igen, hon blir 16 år nästa år och hade föl som 5-åring. Åren går ju fort...
2
Svar
21
· Visningar
3 817
Senast: Freazer
·
Avel Jag har ett litet welshsto( 122cm, 5år, kat b, isabell) som vi funderar på att betäcka redan i år( vi har bara ägt henne några dagar)...
Svar
13
· Visningar
2 081
Senast: Heloise
·
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: Jealle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur