Rowico, matsalsbord

misan

Trådstartare
För sådär ett år (kan va längre sen) sen såg jag ett riktigt snyggt bord, typ matgrupp, på rowico men köpte det inte då. Nu har jag fått för mig att jag Måste få tag i det där bordet! Jag har mailat till dem, och fick fram att det kan vara Pradesh eller Pasco men jag är inte hundra på det, tycker inte de ser ut riktigt som jag minns. Kan ha fel såklart, det var ju ett tag sen och det här är bara på bild nu.
Bordet var ovanligt brett vill jag minnas, och det på hemsidan är bara 1 meter så jag är lite tveksam. Hur som helst, det är alltså brett, ytan ser ut som breda bruna plankor, lite ojämna, och riktigt rejält. Nån som kan komma på vilket det är?? Kanske nån har bordet, eller känner nån som har det??

Sv: Rowico, matsalsbord

Tyvärr vet jag inte men jag puttar upp tråden lite år dig. I vilken butik såg du det?

I halmstad, de har utförsäljningar där några gånger om året så jag är lite rädd att det kanske inte finns kvar längre. Men kan ju gå få tag på begagnat, eller nån annanstas med lite tur..

Hej
Vi var där när de hade sin senaste utförsäljning för typ 1 mån sedan och då fanns det ett bord i sliten stil som heter Pasco med lite annorlunda benlösning, tror det gick på 11 000 med 6 stolar i skinn med rottingbaksida JÄTTESNYGGT. Kommer ihåg det bara för att vi oxå var intresserad av det.
Finns i samma serie som heter Pradesh med vanliga bordsben oxå som är längre för där finns iläggsskivor, det finns ej till Pasco. Stolarna som finns till heter Kailey (brun) Maxpri (svart) Stanton (brun).
Om du nu vill ha ett sådant så testa att ringa dit och fråga om du får köpa det direkt från dem. Vet att Mio och Severins är åf men säkert jättedyra. Vi köpte köksbord för 4500 som kostar ut 16 000:- när vi var där sist. De brukar ha lagerrensning 1 gång halvåret.
Lycka till.
Mvh Madeleine

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 676
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 223
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ ...jag tror att min livsgåta kan vara nära en lösning!! :bump: Skrev lite om min problematik i en "värkgrupp" på facebook och fick just...
Svar
16
· Visningar
4 462
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 373
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2