misan
Trådstartare
För sådär ett år (kan va längre sen) sen såg jag ett riktigt snyggt bord, typ matgrupp, på rowico men köpte det inte då. Nu har jag fått för mig att jag Måste få tag i det där bordet! Jag har mailat till dem, och fick fram att det kan vara Pradesh eller Pasco men jag är inte hundra på det, tycker inte de ser ut riktigt som jag minns. Kan ha fel såklart, det var ju ett tag sen och det här är bara på bild nu.
Bordet var ovanligt brett vill jag minnas, och det på hemsidan är bara 1 meter så jag är lite tveksam. Hur som helst, det är alltså brett, ytan ser ut som breda bruna plankor, lite ojämna, och riktigt rejält. Nån som kan komma på vilket det är?? Kanske nån har bordet, eller känner nån som har det??
Bordet var ovanligt brett vill jag minnas, och det på hemsidan är bara 1 meter så jag är lite tveksam. Hur som helst, det är alltså brett, ytan ser ut som breda bruna plankor, lite ojämna, och riktigt rejält. Nån som kan komma på vilket det är?? Kanske nån har bordet, eller känner nån som har det??