Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ÄLSKAR att du är en sån "Doer" (do:er? do-er? ) @Gabbi !! Inget velande, inget krånglande, bara PANG på och får saker gjort !
Följer tråden med stort intresse, verkar som ni verkligen hittat hem !
Oh, jag gillar verkligen den gröna färgen!
Hallen när vi köpte huset.
Hallen idag. Nu måste vi bara hitta tak-, golv- och bröstlister och något att hänga kläderna på. :-)
Morgonutsikt från köksbordet, Jag tror bestämt vi ligger bra till in för jul. Ser ni alla mistlar? Alla bollar i träden är mistlar, det längst till vänster är helt vintergrönt bara av mistlar.
Och så här blev bordet när vi var klara. 230 x 95, rymmer hur många som helst, dock ska det få snyggare ben än vad vi ställt upp det på just nu.
Titta! En LEDstång!
Så nu har gumman lite ledljus (haha, pun intended) när hon vill byta våning mitt i natten.
Hahaha!Ni vet den här känslan när man får en jättebra idé och ivrigt påhejad av försäljaren i måleributiken tänker, men jag kan ju spraya kökskaklet kopparfärgat!
När ni får en sådan idé, följ den inte.
Hahaha!
Det blev snyggt i Stockholmsvitt.
Men att man kunde måla kakel var en ny info. Mitt kökskakel är från 80-talet, beige OCH rosa. En platta är desstom trasig.
Nu har du satt igång mitt huvud.