Rotar runt i blomkrukor

kolblakkur

Trådstartare
Mina katter rotar runt i mina blomkrukor så att jag blir tokig. Finns det någonting man kan stoppa i blomkrukan så att det luktar illa och skrämmer iväg dem?

Sv: Rotar runt i blomkrukor

Jag har en som är lika dan, hon gräver ur all jorden. Jag lägger ett lager ganska stora sjöstenar överst i krukorna och det har funkat hittills.

Prova med malen svartpeppar. Det tycker dom inte om. Men om det funkar kan jag inte lova, men det är väl värt ett försök.

Det finns en spray som man kan spruta på ställen där katter inte får vistas. Får användas i rabatter. Heter GET OFF spray (Vapet). finns på djur affärer i finland åtminstone så jag antar att ni har samma eller nån likande.

Luktar som hästarnas insektmedel och funkar relativt bra. Alla katter är inte lika känsliga, mina två rynkar ihop hela ansiktet då de känner lukten, medan den tredje bara backar lite..:smirk:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
848
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 570
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
782
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 846
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38