Röstningstråd?

O

Oops

Visst jag håller på att bli åtminstonde äldre men har jag blivit helt blind???

Läst om att skapa omröstningstråd på "hjälpen" men ser inte var jag ska kryssa i, är funktionen bortagen?

Skulle nämligen vilja ta reda på om fuxar är grinigare än bruna :devil:

//Oopsan

Sv: Röstningstråd?

Hmmm... Jag vet inte var du läst men förmodligen är informationen gammal, för vad jag vet går det inte att skapa omröstningar längre. Inte ens vi som moderatorer kan göra det vad jag kan se nu när jag kollade runt.

EDIT: Jag upptäckte nu att jag kan lägga till en omröstning när jag skapar en ny tråd. Förmodligen är det bara moderatorerna som kan göra det.

/Erica

Sv: Röstningstråd?

Hej har läst under "vanliga frågor" läsa och posta inlägg
Citat
"Hur skapar jag en omröstning samt röstar i den?
Du kanske har noterat att vissa trådar på det här forumet också innehåller en del där du kan rösta i en tråd eller en fråga. Dessa trådar kallas 'omröstningar' och det är så här som du skapar dem:

Skapa en ny omröstning

När du postar en ny tråd har du alternativet att också skapa en omröstning.

Den här funktionen later dig ställa en fråga och specificera ett antal olika svar. Andra medlemmar kommer sedan att ha möjligheten att rösta på det svar som de vill och resultatet från rösterna kommer att visas i tråden.

Ett exempel på omröstning kan vara:

Vilken är din favoritfärg?

Röd
Blå
Gul
Grön
Himmelsblå-rosa med gula prickar
För att skapa en omröstning när du postar en ny tråd behöver du bara bocka i rutan 'Ja!, posta omröstning' i nedre delen av sidan och ställ in antalet möjliga svarsalternativ som du vill ha med." slutcitat.

:bow: Återkommer kanske med en vädjan när jag tänkt färdigt gällande kategorier ...:bow: :D

Tack för svaret
Oopsan

Liknande trådar

Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 774
Senast: Rosett
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 198
Senast: MML
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka